Перейти до основного вмісту
Канівець Тетяна Миколаївна
Кандидат психологічних наук
Доцент
  1. Закінчила Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича; 2001 р. «Дошкільне виховання». Присвоєно кваліфікацію вихователя дітей дошкільного віку, практичного психолога у закладах освіти. Диплом РН № 16848195 від 30.06.2001 р.
  2. Кандидат психологічних наук із спеціальності 19.00.10 – організаційна психологія; економічна психологія, диплом ДК № 018279 , Протокол 5208/1 від 21.11.2013 р. Тема кандидатської дисертації: «Формування психологічної готовності студентів до здійснення майбутньої професійної кар’єри».

  3. Доцент кафедри практичної психології, атестат АД № 005424, Протокол № 7/14 від 31.08.2020 р.

1. Фесун Г.С., Канівець Т.М. (4.2) Психологічний аналіз соціального самопочуття людей з інвалідністю у сучасному українському суспільстві // Соціальна та освітня інклюзія: історія, сучасність та перспективи розвитку: колективна монографія у 2 частинах / за ред. С.П. Миронової, Л. Б. Платаш. Чернівці: «Технодрук», 2021. Частина 1. Інституційні та особистісні аспекти впровадження в Україні. 350 с. 250–265.

https://lib.lntu.edu.ua/sites/default/files/2021-11/MONOGRAF_2021.pdf

  1. Канівець Т.М., Матейчук Н.Г., Фесун Г.С. Психологія. Теоретичний та практичний аспекти : Навчальний посібник для студентів ВНЗ. Чернівці: Чернівецький нац. ун-т, 2019. 260 с.

    https://drive.google.com/file/d/1ZQRhnmj7OqUbjuNzdntWTn2iBEmwu4xH/view?usp=sharing
  2. Канівець Т.М. Психологія праці : Лекційний матеріал до курсу : навч. посібник / Т.М. Канівець, Г.С. Фесун. – Вид. 2-ге, виправлене. – Чернівці : Чернівец. Нац.. ун-т ім. Ю. Федьковича, 2020. – 132 с.

https://drive.google.com/file/d/1Kp6mLM7t71iJ6w7P_552ghaFewB21D_k/view?usp=sharing

  1. Moseichuk Yurii, Zoriy Yaroslav, Kostashchuk Oksana, Kanivets Tetiana , Nakonechnyi Igor, Koshura Andrii , Potop Vladimir, Yarmak Olena, Galan Yaroslav. Age peculiarities of the development of coordination abilities in children of primary school age in the process of physical education. Journal of Physical Education and Sport. 2020. Vol.20 (2). Art 92. Р. 630 - 634. (Scopus) online ISSN: 2247 - 806X; p-ISSN: 2247 – 8051; ISSN - L = 2247 - 8051 DOI:10.7752/ jpes.2020.02092 http://efsupit.ro/images/stories/martie2020/Art%2092.pdf

https://www.scopus.com/record/display.uri?eid=2-s2.0-85083054123&origin=resultslist&sort=plf-f&featureToggles=FEATURE_NEW_DOC_DETAILS_EXPORT:1

2. Fesun, H., Nechytailo, T., Kanivets, T., Zhurat, Y., Radchuk, V. The Correlation of Socio-Psychological Factors with “Burnout” Syndrome in Education. Revista Romaneasca Pentru Educatie Multidimensionala. 2020. Vol. 12(3). Р. 294-311.

ISSN: 2066-7329|e  ISSN: 2067-9270 ICV 2019: 83.83;

https://lumenpublishing.com/journals/index.php/rrem/article/view/2960

DOI https://doi.org/10.18662/rrem/12.3/322
https://www.webofscience.com/wos/woscc/full-record/WOS:000614810500017

3. Halyna Fesun, Tetiana Kanivets Influence of personal characteristics on occurrence and development of emotional burnout / 10 september 2020, Stefan cel Mare University of Peteti, Romania, EDU WORLD The 8th International Conference. / The European proceeding of social and behavioral sciences EpSBS. Vol. LXVII. e-ISSN 2357-1330 P. 204-213. Web of Science https://www.europeanproceedings.com/files/data/article/79/6331/article_79_6331_pdf_100.pdf

https://app.webofknowledge.com/author/record/29821304?lang=ru_RU

DOI https://doi.org/10.15405/epsbs.2019.08.03.247

4. Канівець Т.М., Путятіна Г.М., Гауряк О.Д. Вплив уроків фізичної культури із застосуванням оздоровчих технологій на рівень знань з оздоровчої фізичної культури та фізичну підготовленість дітей молодшого шкільного віку. Науковий журнал «Інноваційна педагогіка». 2020.  Вип. 22, Т. 4. С. 105-109.

http://www.innovpedagogy.od.ua/archives/2020/22/part_4/22-4_2020.pdf

https://doi.org/10.32843/2663-6085/2020/22-4.21

https://journals.indexcopernicus.com/search/details?id=49506

 

5. Tetiana Nechytailo, Halyna Fesun, Tetiana Kanivets, Alla Simak

Psychological Features of Manifestation of Coping-Resources of Schoolteachers / Vol 16 (2021): ATEE 2020 - Winter Conference. Teacher Education for Promoting Well-Being in School. Suceava, 2020. РР. 305-318

DOI: https://doi.org/10.18662/lumproc/atee2020/20

https://proceedings.lumenpublishing.com/ojs/index.php/lumenproceedings/issue/view/16

 

1. Журат Ю.В., Тернавська Т.А., Фесун Г.С., Канівець Т.М. Інтерактивні метод  соціально-педагогічної роботи та ефективність їх використання в діяльності ЦСССДМ. Journal «ScienceRise: Pedagogical Education». 2020.  №3(36). С. 38-41.

ISSN: 2519-4984 (online)

DOI: http://journals.uran.ua/sr_edu/article/view/199824    

ULR: http://journals.uran.ua/sr_edu/article/view/199824/203668 

ICV 2020: 80.07

URL: https://journals.indexcopernicus.com/search/details?id=45129

2. Осадець М.М., Канівець Т.М., Фесун Г.С. Психологічний супровід спортсменів-футболістів як невід’ємний компонент тренувального процесу. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія №15. Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт): зб. наукових праць / За ред. О.В. Тимошенка. Київ: Видавництво НПУ імені М.П. Драгоманова, 2021. – Випуск 4 К (132) 21. – С. 135-138.

DOI 10.31392/NPU-nc.series 15.2021.4К(132).31

https://spppc.com.ua/downloads/4k-132-2021.pdf

3. Фесун Г. С., Канівець Т. М. Психологічні особливості комунікативної компетентності менеджера інтернет-торгівлі / Матеріали збірника Міжнародної науково-практичної конференції «Теоретико-методологічні проблеми сучасної психології особистості» Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника, Івано-Франківськ (23-24 вересня 2021р.) С. 168-171.

https://kpr.pnu.edu.ua/mizhnarodna-naukovo-praktychna-konfer/

1. Канівець Т.М., Фесун Г.С. Загальний показник психологічної готовності студентів до здійснення майбутньої професійної кар’єри // Організаційна психологія. Економічна психологія.: Науковий журнал / за ред. С.Д. Максименка, Л.М. Карамушки, Київ – 2019. – № 1 (16) – С. 14-21. Index Copernicus ISSN 2411-3190 http://www.appsychology.org.ua/data/jrn/v1/i51/3.pdf

https://journals.indexcopernicus.com/search/journal/issue?issueId=all&journalId=44108

ICV 2019: 75.25

2. Канівець Т.М., Фесун Г.С. Зміст, структура та чинники розвитку психологічної готовності студентів до здійснення майбутньої професійної кар’єри // Актуальні проблеми психології: Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія: зб. наук. праць / за ред. С.Д. Максименка, Л.М. Карамушки., Київ – 2019.- Т. 1. – Вип. 51. – С. 3-9. http://www.appsychology.org.ua/data/jrn/v1/i51/3.pdf

ISSN: друковане - 2072-4772

http://nfv.ukrintei.ua/search?nameSearch=%D0%90%D0%BA%D1%82%D1%83%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D1%96%20%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B1%D0%BB%D0%B5%D0%BC%D0%B8%20%D0%BF%D1%81%D0%B8%D1%85%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B3%D1%96%D1%97&sortOrder=title&

3. Канівець Т.М., Фесун Г.С., Нечитайло Т.А. Психологічна допомога дітям в адаптації до першого року навчання / Науковий журнал «Молодий вчений», №7.1 (71.1) липень 2019 р. С. 45-47 Index Copernicus

http://molodyvcheny.in.ua/files/journal/2019/7.1/10.pdf

https://journals.indexcopernicus.com/search/details?jmlId=24780203&org=%20,p24780203,3.html

ICV 2019: 63.17

4. Канівець Т.М., Фесун Г.С., Нечитайло Т.А. Взаємозв’язок компонентів синдрому «професійного вигорання» з особливостями сімейного статусу в педагогів / Науковий журнал «Психологічні перспективи». Практична психологія сучасності: ресурси та перспективи, матеріали Міжнародної науково-практичної конференції. Східноєвропейський націон. уні-т ім. Л. Українки, м. Луцьк. Вип.34. (26-27 вересня 2019 р.) С. 232-248. Index Copernicus ISSN 2227-1376; ISSN 2308-3743
https://psychoprospects.eenu.edu.ua/index.php/psychoprospects/article/view/583
DOI: https://doi.org/10.29038/2227-1376-2019-34-232-248
https://journals.indexcopernicus.com/search/details?jmlId=4658&org=%20,p4658,3.html

ICV 2019: 77.54

 

 

Tetiana Kanivets, Рsychological readiness of local government officials to a professional career // 6-а Міжнародна наукова конференція, організована Сілезькою академією. DIGITAL TRANSFORMATION IN CONTEMPORARY SOCIETY. Monograph Edited by Valentyna Yuskovych-Zhukovska and Oleg Bogut. (The University of Technology in Katowice Press 9-10 квітня 2024 р.).  P. 47-91. ISBN 978-83-972085-0-6 DOI: 10.54264/M037

http://www.wydawnictwo.wst.pl/uploads/files/30ca7d77debc40d97016d5c12fc0770c.pdf

2. Halyna Fesun, Kanivetz Tetyana Теоретичний аналіз ролі «Я»-концепції особистості у професiйному становленні практичного психолога. The IX International Scientific and Practical Conference «Research of young scientists: from idea generation to project implementation», October 28-30, 2024, Lyon, France. S. 180-186. 262 p.

https://eu-conf.com/en/events/research-of-young-scientists-from-ideageneration-to-project-implementation/

Kanivets T., Nechytailo T., Simak A., Fesun, H. Conference of the Association for Teacher Education in Europe Teacher Education for Promoting Well-being in School 27th-29th of April 2020 (яка проводилася у онлайн форматі 6-7 липня 2020 р на базі Universitatea «Ștefan cel Mare» din Suceava Str. Universitatii 13, 720229 Suceava, Romania). 2020(сертифікати учасників) https://atee2020.education/index.php/about-conference/programme

Канівець Т.М., Нечитайло Т.А., Фесун Г.С., Радчук В.М. 14th LUMEN International Scientific Conference RSCAVP 2020, May 22-23, 2020 (яка проводилася у онлайн форматі на базі Universitatea «Ștefan cel Mare» Suceava, Romania) (сертифікати).

Канівець Т.М., Фесун Г.С. Міжнародна науково-практична конференція «Інтерактивні методи соціально-педагогічної роботи та ефективність їх використання в діяльності ЦСССДМ» (м. Харків, 2020 р.).

10-11 листопада 2023 р. участь у Міжнародній конференції «Війна. Психотерапія травми», який проходив на базі Українського католицького університету (УКУ) м. Львів. (сертифікат № 5905 від 22 листопада 2023 р.).

24-25 лютого 2024 р. учасниця щорічної Всеукраїнської науково-практичної онлайн-конференції з анімалотерапії на тему: «Анімалотерапія (людино-тваринна взаємодія) для зміцнення здоров’я, профілактика та реабілітація людей в складних життєвих обставинах: проблеми, пошуки, перспективи» Каністерапія. На базі Черкаського Державного Технологічного Університету у партнерстві з іншими ВНЗ України, громадською організацією «Джем ШМ», FOUR PAWS. Організатор Антоніна Гошовська. Тривалість навчання (22 години). Сертифікат учасника. 

29 квітня 2024 р. взяла участь у роботі Міжнародної науково-практичної конференції «Професійна підготовка майбутніх фахівців дошкільної освіти до роботи з дітьми з ООП (вітчизняний та зарубіжний досвід) у Чернівецькому національному університеті імені Юрія Федьковича Сертифікат № PPDSO 2024/88 . Тема тез «Психологічні техніки роботи з дітьми дошкільного віку з ООП».(Канівець Т.М. Фесун Г.С.).

Фесун Г.С., Канівець Т.М. «Психологічні особливості реабілітації військових та їхніх сімей»  : Зб. тез щорічної науково-практичної конференції «Актуальні питання роботи з персоналом у складових сектору безпеки та оборони» (Україна, м. Харків, 26 лютого 2025 року), Х.: Національна академія Національної гвардії України, 2025. С. 145-148. – 192 с.

https://nangu.edu.ua/uploads/files/documenty/Naukovi%20vydannya/ZBIRNYK/%D0%97%D0%B1%D1%96%D1%80%D0%BD%D0%B8%D0%BA%20%D1%82%D0%B5%D0%B7%20%D0%B4%D0%BE%D0%BF%D0%BE%D0%B2%D1%96%D0%B4%D0%B5%D0%B9.pdf

2020 рік

Кригіна О., доц. Канівець Т.М. Підходи вчених щодо реалізації творчого «Я» в пізнавальній діяльності у підлітковому віці // Матеріали студентської наукової конференції Чернівецького національного університету (22-23 квітня 2020 року). Факультет педагогіки, психології та соціальної роботи. – Чернівці : Чернівец. нац. ун-т ім. Ю. Федьковича, 2020. С. 119-120.

https://www.chnu.edu.ua/media/ukbfgedj/fakultet-pedahohiky-psykholohiyi-ta-sotsialnoyi-roboty_2020.pdf

 

Толкач А., доц. Канівець Т.М. Фактори формування самооцінки у дітей підліткового віку // Матеріали студентської наукової конференції Чернівецького національного університету (22-23 квітня 2020 року). Факультет педагогіки, психології та соціальної роботи. – Чернівці : Чернівец. нац. ун-т ім. Ю. Федьковича, 2020. С. 221-222.

https://www.chnu.edu.ua/media/ukbfgedj/fakultet-pedahohiky-psykholohiyi-ta-sotsialnoyi-roboty_2020.pdf

 2021 рік

Абдулаєва Я., доц. Канівець Т.М. Вплив батьківського ставлення на формування дитячої особистості // Матеріали студентської наукової конференції Чернівецького національного університету (20-21 квітня 2021 року). Факультет педагогіки, психології та соціальної роботи. – Чернівці : Чернівец. нац. ун-т ім. Ю. Федьковича, 2021. С. 3-4.

https://www.chnu.edu.ua/media/d0ofmbdt/zbirnykpratspedfak2021.

 Бабій А., доц. Канівець Т.М. Теоретичні основи «синдрому вигорання» // Матеріали студентської наукової конференції Чернівецького національного університету (20-21 квітня 2021 року). Факультет педагогіки, психології та соціальної роботи. – Чернівці : Чернівец. нац. ун-т ім. Ю. Федьковича, 2021. С. 15-16.

https://www.chnu.edu.ua/media/d0ofmbdt/zbirnykpratspedfak2021.pdf

 Герасина В., доц. Канівець Т.М. Психологічні особливості ефективного спілкування дітей молодшого шкільного віку // Матеріали студентської наукової конференції Чернівецького національного університету (20-21 квітня 2021 року). Факультет педагогіки, психології та соціальної роботи. – Чернівці : Чернівец. нац. ун-т ім. Ю. Федьковича, 2021. С. 43-44.

https://www.chnu.edu.ua/media/d0ofmbdt/zbirnykpratspedfak2021.

 2022 рік

Герасина В., доц. Канівець Т.М. Психологічні фактори впливу на самооцінку дітей підліткового віку // Матеріали студентської наукової конференції Чернівецького національного університету (12-14 квітня 2022 року). Факультет педагогіки, психології та соціальної роботи. – Чернівці : Чернівец. нац. ун-т ім. Ю. Федьковича, 2022. С. 33-34.

https://www.chnu.edu.ua/media/kzqkcfs4/fppsr-studentska-konferentsiia_2022.pdf  

Лазарчук Т., доц. Канівець Т.М. Психологічні аналіз впливу реклами в сучасному світі // Матеріали студентської наукової конференції Чернівецького національного університету (12-14 квітня 2022 року). Факультет педагогіки, психології та соціальної роботи. – Чернівці : Чернівец. нац. ун-т ім. Ю. Федьковича, 2022. С. 115-116.

https://www.chnu.edu.ua/media/kzqkcfs4/fppsr-studentska-konferentsiia_2022.pdf

 2023 рік

Вакула А., доц. Канівець Т.М. Адаптація як психологічний феномен: основні фактори впливу в професійній діяльності // Тези доповідей студентської наукової конференції Чернівецького національного університету (25-27 квітня 2023 року). Факультет педагогіки, психології та соціальної роботи. Чернівці: Чернівец. нац. ун-т ім. Ю. Федьковича. 2023. С. 49-50.

https://www.chnu.edu.ua/media/pciov1cd/fppsr_2023.pdf

 2024 рік

Димед Х., доц. Канівець Т.М. Теоретичні основи вивчення концепції позитивного психологічного здоров’я спортсменів // Тези доповідей студентської наукової конференції Чернівецького національного університету (16-17 квітня 2024 року). Факультет педагогіки, психології та соціальної роботи. Чернівці: Чернівец. нац. ун-т ім. Ю. Федьковича. 2024. С. 64-65. 

https://www.chnu.edu.ua/media/np4nfjpo/fppsr_2024.pdf

 

 

Вища Лінгвістична школа в Ченстахово (Польща) «Znajomoscijezykaobcego, сертифікат (рівень В2). Реєстраційний номер: SeriaKJ-P № 32/0419, від 11.04.2019

Фундація Central European Academy Studiesand Certifications (CEASC), ГО «Асоціація Проектних Менеджерів України» (19, 23, 26 вересня 2020 р., 30 год. / 1 кредит ECTS). Сертифікат учасниці циклу вебінарів «Інструменти фасилітації для проведення ефективних навчальних заходів в онлайн-форматі» №1348.20.

З 22.11.2021 р. по 22.01.2022 р. згідно наказу №384 м. Чернівці ЧНУ ім. Ю. Федьковича від 11.11.21 р. пройшла стажування на кафедрі психології розвитку ДВНЗ «Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника» тривалістю 180 годин (6 кредитів ЄКТС) згідно з наказом № 89-АГП від 17 листопада 2021 року. Тема стажування: «Герменевтичний огляд методологічно-організаційних питань новітніх та перспективних напрямків імпліцитного рівня досвіду навчально-методичної та науково-дослідної діяльності». (Довідка про стажування від 26.01.2022р. № 03.01.20/13).

02.02.2022 р. отримала сертифікат консультанта базового рівня за напрямком «ПОЗИТИВНА ТРАНСКУЛЬТУРНА ПСИХОТЕРАПІЯ» МІЖНАРОДНИЙ ЦЕНТР ПОЗИТИВНОЇ ПСИХОТЕРАПІЇ УКРАЇНСЬКИЙ ІНСТИТУТ КРОС-КУЛЬТУРНОЇ ПОЗИТИВНОЇ ПСИХОТЕРАПІЇ І МЕНЕДЖМЕНТУ. м. Вісбаден, Німеччина. (Basic Treining, Tetiana Kanivets, 200 hours of theoretical and practical training). Certificate No.: UKR-043-2022.

З 17-21 жовтня 2022 року на базі БДМУ проходили стажування з метою навчання та вдосконалення навичок по наданню кризової психологічної допомоги / Introduction to Emergency Psychology // під керівництвом Melinda Endrefy, психологині Асоціації екстреної допомоги AMURTEL (Румунія) та університету Ла-Лагуна (Іспанія). ГО «Українська психосоціальна організація» Сертифікат № MРC-027 «Вступ до кризової психологічної допомоги» м. Чернівці, (26 годин).

З 4 листопада – 23 грудня 2022 р. активна учасниця Фінського проекту. Програма навчання організована проектом «Фінська підтримка реформи української школи» («Навчаємось разом). Програма підвищення кваліфікації з теми «Психосоціальна підтримка вчителів і дітей в умовах війни» для ЗВО. (4 модуля). Сертифікат № ПСП/30 23 грудня 2022р. Обсяг у кредитах ЄКТС: 1 кредит (30 годин).

З 28 березня по 4 квітня 2023 р. НАПН України, ДЗВО «Університет менеджменту освіти» Центральний інститут післядипломної освіти Українська асоціація організаційних психологів та психології праці, Вища школа HUMANITAS, Благодійний реабілітаційний центр допомоги дітям та сім’ї Kindervelt підвищила кваліфікацію за темою «Дитяча травма війни: індикатори та умови подолання. Хібукі-терапія як засіб підтримки та відновлення психологічного здоров’я», (в обсязі 02 кредиту ECTS / 6 годин) і вдосконалила психологічну компетентність. м. Київ 04 квітня 2023 р. отримала сертифікат № 1775/23Д.

10-11 листопада 2023 р. участь у Міжнародній конференції «Війна. Психотерапія травми», на базі Українського католицького університету (УКУ) м. Львів. (сертифікат про участь УКУ № 5905 від 22.11.2023 р.).

13 листопада 2023 р. учасниця супервізійного практичного семінару Української асоціації позитивної психотерапії з Еслі Карвальйо навчального проєкту РІРА. Сертифікат.

23-24 листопада 2023 р. взяли участь у роботі оглядового семінару на тему: «Фасилітація невизначеної ситуації в практиці роботи з дітьми», організований фондом UkrHelp Foundation та кафедра практичної психології ЧНУ м. Чернівці у форматі (онлайн), платформа ZOOM. Сертифікат.

18-19 січня 2024 року співорганізатори з благодійним фондом UkrHelp Foundation. семінару на тему «Фасилітація невизначеної ситуації в практиці роботи з дітьми». Сертифікат учасника.

Січень-березень 2024 р. «Psychological First Aid for Trauma» (15 год. 0,5 кред.) Джон Туборн. Сертифікат № 279. Серія навчальних лекцій.

29 березня 2024р. у рамках проєкту «Роби добро» БФ «Клуб Добродіїв» за підтримки ЮНІСЕФ у межах проекту «Спільно. Точки зустрічі» у співпраці з музичними школами м. Чернівці, провела психологічний тренінг у музичній школі №2 на тему: «Особливості роботи з сучасними дітьми (вікова психологія, як мотивувати до навчання сучасних дітей, психологічні особливості підготовки учнів до виступів)». 

29 травня 2024 "Травма у дітей та підлітків: терапія та психологічний супровід" Американський фонд UkrHelp Foundation та Кафедра практичної психології ЧНУ Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича. Вебінар професора Емі Мезуліс, на платформі Zoom. Сертифікат учасника.

30 травня 2024 р. пройшла курс навчання «COUN 556: Основи травматерапії» загальною кількістю 30 годин (1 кредит ЄКТС). Міжнародний Інститут післядипломної освіти. Післядипломна програма «Психологічне консультування» Спеціалізація «Клінічна психологія та психотерапія травми» Сертифікат № 103-01-05/2024-ОТТ.

19 червня 2024 р. вебінар американської клінічної психологині, професорки, докторки Enika Cocoli Bowen. «Травма мислення: Психодинамічний підхід», в онлайн форматі. У співпраці Благодійного фонду UkrHelp Foundation та кафедра практичної психології ЧНУ Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича.

Ми використовуємо власні та сторонні файли cookies та localStorage для аналізу веб-трафіку та поширення матеріалів. Налаштування конфіденційності